Info

The hedgehog was engaged in a fight with

Read More
agencja SEO

Pozycjonowanie Gorzów Wielkopolski – poznaj wartość lokalnego SEO!

Prowadzisz lokalny biznes i chcesz dotrzeć do większej liczby klientów? Z pomocą przyjdzie SEO wraz z całym zestawem narzędzi. Ostatnie lata pokazują, że małe i średnie firmy cieszą się coraz większą popularnością, zwłaszcza jeśli oferują ciekawe usługi w swoim mieście.

 

Gorzów Wielkopolski jest ciekawym przypadkiem współdzielenia stolicy w województwie lubuskim. Posiada ponad 100 tysięcy mieszkańców i w bliskiej odległości – zaledwie 50 km – graniczy z Niemcami. Dowiedz się, jak wygląda pozycjonowanie Gorzów Wielkopolski – postaw na lokalność!

Czym jest lokalne SEO?

Search Engine Optimization to działania mające na celu poprawienie widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania oraz uzyskanie przez nią jak najwyższej pozycji rankingowej. W ujęciu lokalnym wygląda to w ten sam sposób, jednak należy zwrócić szczególną uwagę na grupę odbiorców oraz charakterystykę krajobrazu miejsko-kulturowego. Musisz wiedzieć, jak komunikować się z lokalnymi klientami, aby później móc zabłysnąć pod kątem rozwoju turystyki. 

Dlaczego potrzebujesz mieć swoje miejsce w sieci?

Gorzów Wielkopolski posiada szeroki wachlarz możliwości pod kątem działań internetowych. Jednak wraz z prężnie rozwijającym się miastem, rośnie konkurencja. Jeśli zależy Ci na stabilnej pozycji, musisz wiedzieć, jak wyprzedzić konkurencję. Strona internetowa pozwoli dotrzeć do szerszej grupy klientów. Dzięki umieszczonym w internecie informacjom staniesz się bardziej przystępny. Dodatkowo za pośrednictwem witryny możesz w lepszy i ciekawszy sposób zaprezentować swoją ofertę. 

Pozycjonowanie Gorzów Wielkopolski w liczbach 

Jeśli wciąż masz wątpliwości, być może rozwieją je statystyki ostatnich lat:

 

  • Niemal 50% wyszukiwań całej sieci dotyczy lokalnych firm.
  • 80% lokalnych zapytań prowadzi do zakupów stacjonarnych.
  • 1 na 3 klientów przed wizytą w sklepie sprawdza jego stronę internetową
  • Połowa klientów odwiedza sklep w ciągu jednego dnia od momentu wyszukiwania.

Najważniejsze czynniki rankingowe dla lokalnego SEO

Zanim zaczniesz myśleć o optymalizacji, poznaj działanie wyszukiwarki oraz dowiedz się, na co zwraca szczególną uwagę, oceniając jakość danej strony:

 

  • autorytet domeny,
  • odpowiednio zaimplementowane dane kontaktowe,
  • oryginalna, autorska treść,
  • wysoka jakość linków przychodzących,
  • wizytówka Google My Business zintegrowana z Google Maps,
  • opinie, komentarze, oceny użytkowników,
  • dostosowanie do urządzeń mobilnych,
  • wizerunek w mediach społecznościowych.

Lokalne pozycjonowanie Gorzów Wielkopolski w skrócie

Optymalizując stronę, skup się przede wszystkim na tym, kim jest Twój klient oraz jakie są jego intencje. Kolejnym etapem jest stworzenie strony oferującej wysoki poziom user experience – liczy się jej czytelność oraz design. Następnie należy dokonać optymalizacji zewnętrznej: nie bój się zostawić śladu w sieci. Stwórz wirtualną wizytówkę Google i NAP, połącz siły z blogosferą i mediami społecznościowymi, aby zdobyć zaufanie klientów.

Author Image
admin